یو پی اس UPS موتور ساید و توبولار تیوبلار کرکره برقی

مرکز فروش و نصب یو پی اس UPS رسیور موتور ساید و توبولار کرکره برقی

شرکت افرا صنعت بعنوان یکی از سابقه دارترین شرکت ها در زمینه فروش یراق آلات کرکره برقی می باشد. در این مرکز انواع مدل یو پی اس UPS رسیور موتور ساید و توبولار موجود می باشد.

یو پی اس UPS موتور ساید و توبولار کرکره برقی چیست ؟

UPS  مخفف عبارت Uninterruptible power supply ، به معناي منبع تغذيه بدون وقفه است.
یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی برق در زمان قطع برق شهر است . این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته و علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد .
یو پی اس موتور کرکره برقی دستگاهی است که در آن باطری تعبیه شده و در زمانی که برق شهری قطع گردد یو پی اس برق لازم را به موتور کرکره خواهد رساند و شما می توانید در زمان قطع برق شهری کرکره را بالا و پایین نمایید.
بصورت استاندارد یو پی اس در برخی مدل های موتور ساید بصورت فابریک تعبیه شده است. همانطور که می دانید موتورهای کرکره برقی ساید در رنج ها 300 ، 500 ، 600 ، 750 ، 800 ، 1300 و 1500 کیلوگرم تولید می شود که طبق یک استاندارد بین المللی موتور های ساید 300 ، 500 و 750 کیلوگرم بصورت با یو پی اس UPS  هم تولید می شود. یو پی اس استفاده شده در این رنج موتورها 24 ولت دی سی 24VDC بوده و در نتیجه این امر موتور های این رنج از موتورهای ساید هم 24 ولت می باشند.
موتور های بدون یو پی اس با ولتاژ 220 کار می کنند و در نتیجه برای تامین یو پی اس می بایستی از UPS های 220 ولت استفاده نمایید که به دلیل قیمت بالای آن صرفه اقتصادی ندارد.

در زیر یو پی اس موتور ساید را ملاحظه می فرمایید :

فلاشر در دو ولتاژ 24 و 220 ولت تولید می شود. در موتور های توبولار برای نصب فلاشر از رسیور فول استفاده می شود. همچنین فلاشر در این رسیور ها 220 ولت می باشد.
فلاشر های رسیور فول موتور توبولار و ساید کرکره برقی
ارسال دیدگاه